İçeriğe geç

Yokluğunda şarkısı

Temmuz 30, 2023

‘Yokluğunda,’ şarkısını diyorum. Bu şarkıyı arada tesadüfen dinler ve severdim. Ama, kim söylüyor, bilmezdim. Doğrusu, pek merak da etmezdim.

Müzik dinlemeyi severim, çok severim; ama şarkı klibi izlemeye dair hiç merakım yoktur, yeni şarkıları söyleyenin kim olduğunu pek bilmem, bilemem.

‘Yokluğunda,’ adlı şarkıyı söyleyenin kim olduğunu öğrenince çok şaşırdım ve sevindim. Bu güzel şarkıyı, Ali Atay söylermiş. ‘Leylâ ve Mecnun’ dizisi oyuncuları ve yönetmeninin kurduğu, ‘Leylâ The Band’ adlı müzik grubunun söylediği şakıymış.

*

‘Ben de Özledim’ dizini izlemeye başladım. Dizinin ikinci bölümünü izlerken, dizi içerisinde fon müziği olarak, ‘Yokluğunda’ adlı şarkı çalmaya başladı. Merakım arttı. ‘Kim söylüyor acaba?’ diyerek, klibini izledim. Şarkıyı söyleyen, Ali Atay’dı. Ali Atay’ın yanında elektronik gitar çalan da, Onur Ünlü dizi ve filmlerinin kayda değer oyuncusu Serkan Keskin’di. Klipte, arkada baterideki ise Onur Ünlü’ydü. Üçü de benim için sürprizdi.

*

Onur Ünlü’nün birkaç filmini izlemiş ve beğenmiştim. Sonra, yazarlığını da çok beğendim. Sevgili dostum Ayşegül’ün bir Onur Ünlü hayranı olduğunu bilmeden, ona Onur Ünlü kitabını hediye ettim. Ve, dostumu havalara uçurdum. Bilmeden güzel bir şeye vesile olduğum için, ben de çok mutlu oldum. Bundan sonra, Ayşegül bana sevdiği Onur Ünlü dizilerini önermeye başladı. Önce, ‘Beş Kardeş’i izledim. Sonra, ‘Şubat’ı izledim. İkisini de çok beğendim. Ayşegül’den bir öneri almadan, ‘Ben de Özledim’i izlemeye başladım. ‘Yokluğunda’ şarkısını kim söylüyormuş, öğrendim. Güzellik güzelliği araladı, sürpriz sürprizi açtı…

Mustafa Yıldırım – 15.01.2023

From → Uncategorized

Yorum Yapın

Yorum bırakın